אלף סיבות לפחות

פרויקט אלפא במתחם האלף הוא הזדמנות שלא תחזור

סביר להניח שאם אתם חיים (או שוקלים לחיות) באזור המרכז, צירוף המילים המסקרן 'מתחם האלף' מוכר לכם בהחלט. אחרי הכל, מדובר בפרויקט בסדרי גודל שלא הכרנו פה עד היום ושמעו יצא למרחוק. ובכל זאת, הרשו לנו לחדד: מתחם האלף הוא למעשה עיר חדשנית המוקמת בימים אלה ממש במערב ראשון לציון. וכשאנחנו אומרים עיר חדשנית אנחנו מתכוונים למתחם מטרופוליטני שלא תמצאו בשום מקום אחר. עיר שעתידה להציע לתושביה ולאורחיה מסע חיים שוקק, תוסס, אורבני, מהיר, מפנק, ובעיקר – אחר. שילוב מרתק בין עסקים, מדע, מסחר, תיירות, תחבורה, בילוי ו...מגורים. וכל זאת בקצב של האלף הבא. עיר העתיד אם תרצו. העניין הוא שגם בתוך כל הטוב הזה, שנדמה שכל בחירה בו תהיה נכונה, שווה להתרכז בעובדה שממדובר בעיר בבנייה ולפיכך לשים לב לפרויקטים המסקרנים יותר. או במילים אחרות: רוצו לתפוס את המקומות הטובים כי עוד מעט לא יישאר.

5 בניינים, במיקום הטוב ביותר

אנחנו מדברים על פרויקט אלפא, שהוא למעשה מתחם מגורים ולייף סטייל בצידו המערבי של מתחם האלף, שהוא גם הצד המוצלח יותר. מה מוצלח דווקא כאן? ראשית מדובר על לוקיישן שנמצא לא רחוק מרצועת החוף המרהיבה של ראשון לציון ; שנית, דווקא שם בא לידי ביטוי הרעיון העיקרי של מתחם האלף: ליהנות מכל העולמות, גם עירוניות, גם טבע וגם בריזה מהים.
אלפא, תוצר משובח של שיתוף הפעולה בין 2  חברות בולטות – שי חי אחזקות ועמרם אברהם, מציג מגוון רחב של אפשרויות מגורים: דירות 3,4 חד', דירות 5 חד' ופנטהאוזים עם מרפסות גדולות במיוחד. כל הדירות מתוכננות לפרטים הקטנים, תואמים את הסטנדרטים הגבוהים והעכשוויים ביותר. אחרי עשרות פרויקטים מוצלחים ברחבי הארץ, שיתוף הפעולה  בין שתי החברות עושה זאת שוב, והפעם טוב מתמיד. 5 בניינים, שנמצאים כרגע בטרום בנייה צריך להגיד, עם צפי מסירה משוער של 36 חודשים מקבלת היתר (שצפוי בחודשים הקרובים), המהווים יחד סביבת חיים שאין כמותה במקומותינו.
אנחנו אוהבים להגיד 'לא צריך לצאת מהשכונה', רק שכאן זו ממש הכוונה: ליצור את התשתית המתאימה לאיכות מגורים מהגבוהות שנוצרו מכל היבט.

כל מה שצריך כדי לחיות טוב

תמהיל הדירות כולל 3-4-5 חדרים וכן מיני פנטהאוזים, כאשר רבות מהדירות מתגאות במרפסות מפנקות הפונות לשקיעה. כמתבקש, המפרט כולל: לובי כניסה מפואר, לאונג’ עסקים בעיצוב אדריכלי, אזורי גינון בתכנון אדריכלי נוף, עמדת שומר בקומת הכניסה, חניה פרטית לכל דירה בחניון תת קרקעי רחב ידיים, שלוש מעליות מהירות, חדר כושר מתקדם ועוד. בפנים, הושם דגש חזק על תכנון חללים מפנקים ורחבי ידיים כאשר כל הדירות מאובזרות  במערכת בית חכם, מטבח עכשווי, ועוד– וכל אלה בסטנדרט שלא רואים הרבה. כששאלנו את החברה מיהם הלקוחות שפונים וקונים (כן, עשרות דירות כבר נמכרו), התשובה הייתה זו:

"אנשים שמבינים את החזון, והחזון הוא שאין עוד שכונה כזו בישראל מבחינת איכות חיים. דווקא עכשיו מכיוון שכעת התנאים טובים בוודאי לנוכח העובדה שהמחירים כל הזמן רק מטפסים ועולים ; ודווקא מאיתנו מכיוון שמול הפרויקטים הרבים המוצעים במתחם, תמיד מומלץ לרכוש מחברה בעלת מוניטין משובח שהמוצר הסופי שלה הוא לא פחות ממצוין".

מסוקרנים לשמוע ולקבל עוד פרטים? דברו איתנו >>

מעוניינים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן