גיא ודורון לוי ולאומי משכנתאות בהצעה שאסור לפספס: משכנתה בריבית 2.5% קבועה ללא הצמדה ל-20 שנה!

עם למעלה מ-30 שנות ניסיון בשוק הנדל"ן הישראלי ועשרות פרויקטי מגורים מוצלחים בפריסה ארצית, חברת גיא & דורון לוי מכריזה בימים אלה על שיתוף פעולה ייחודי עם לאומי משכנתאות, ומזמינה את רוכשי הדירות ליהנות מהזדמנות חד פעמית: משכנתה בריבית 2.5% קבועה ללא הצמדה ל-20 שנה. המבצע רחב ההיקף מציע בחירה משורה של פרויקטים מובילים בערים מבוקשות:

MUNDO באר יעקב: תנאי נוחות מקסימליים

Mundo – בספרדית, הוא פרויקט המגורים החדש מבית גיא ודורון לוי, שנולד מתוך מחשבה על יצירת מרחב שלם, השואף להעניק מענה עכשווי לקצב חיים אקטיבי ודינמי. הפרויקט היוקרתי ממוקם בבאר יעקב הירוקה, ומגלם בתוכו את השילוב האידיאלי של בניה בתכנון מתקדם, יחד עם סביבת מגורים רעננה וחדשנית, המעודדת אורח חיים בריא ומאוזן.

MunDO נמצא בשכונה נעימה וירוקה שעוצבה ותוכננה לפרטים, באופן שבו היא תוכל להעניק לתושביה איכות חיים גבוהה בתנאי נוחות מקסימליים.

מתחם MUNDO מציע לכם לגלות רף חדש של איכות חיים ברובע השקמים עם דירות 5 חד' החל מ-₪2,990,000

הבחירה החכמה: GD CAMPUS בקריה האקדמית פתח תקווה

פרויקט GD Campus נמצא במתחם המתקדם של הקריה האקדמית פתח תקווה ומציע חוויית מגורים יוקרתית בשני בניינים המתוכננים בקפידה.

GD Campus מציע חיים בסביבה עם יתרונות רבים: נגישות התחבורתית מעולה, גם לרכבת הקלה וגם לצירי תנועה ראשיים. אפשרויות התעסוקה באזור מגוונות ומתקדמות ובעתיד ייפתח גם קמפוס הקריה האקדמית פתח תקווה, עם אפשרויות להשכלה ופנאי איכותיים. ובין כל אלה – פארקים ופינות ירוקות, הרבה מסחר ואפשרויות מגוונות לבילוי, ספורט ופנאי.

דירות 5-6 חדרים, דירות גן דופלקס, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

דירות 5-6 חד' החל מ-3,520,000 ₪

GD TOWERS הפרויקט המבוקש בנתניה, גבוה מעל כולם

פרויקט GD Towers היוקרתי של חברת גיא&דורון לוי מציע הזדמנות ליהנות ממגורים ברמת חיים גבוהה, באזור עירוני מפותח ונגיש, לצד קירבה לים ולשמורות טבע.

הפרויקט נמצא בשכונת אגם 3 בנתניה וכולל שני מגדלים מפוארים בני 37 קומות – מהגבוהים בעיר. מהמגדלים נשקפים נופים לכל כיוון, עם השקיעות היפות של הים התיכון. במרחק הליכה קצר נמצאים חופי הים ושמורות טבע מרהיבות, בהן שמורת נחל פולג, שמורת האירוסים ושלולית החורף.

פרויקט GD TOWERS מציע דירות מרווחות בתמהיל מגוון: 4-6 חדרים ודירות פנטהאוז יוקרתיות בנות חמישה חדרים.

דירת 6 חד׳ במחיר חסר תקדים: החל מ-₪3,550,000

מתקדמים לשכונת המאה ב- KENKO רעננה

נפתחה המכירה של 3 הבניינים החדשים וזו ההזדמנות שלכם להצטרף להצלחה וליהנות מהמיקום, האיכות, המפרט וכל היתרונות הנוספים שהפכו את KENKO לפרויקט המגורים הנמכר ביותר ברעננה.

שכונת המאה היקרתית היא השכונה החדשה שנבנית ברעננה מאז שכונת נווה זמר המצליחה, ועתידה להיות מהשכונות המובילות בשרון עם נגישות גבוהה ומחירים שרק עולים.

דירות 4,5 חדרים לצד דירות דופלקס ודירות גן שיימכרו מ-3.54 מיליון ₪ בלבד ויכללו מרפסת גדולה, חניה ומפרט עשיר במיוחד.

מעוניינים לשמוע עוד על הפנטהאוז במוהליבר? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מעוניינים לשמוע עוד על פרויקט Mundo? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מעוניינים לשמוע עוד על פרויקט Campus? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מעוניינים לשמוע עוד על פרויקט Towers? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מעוניינים לשמוע עוד על פרויקט Kenko? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן