ההצעה: פנטהאוז בתכנון אישי מוחלט ועם נוף פתוח לכל תל אביב, האיכלוס: תכף

בימים אלה ממש מוצע למכירה נכס שנדיר יחסית למצוא בתל אביב. מהו נכס נדיר בעיר הנהדרת הזו שגם ככה כל דבר בה יחיד ומיוחד? בבקשה: רחוב בן סרוק, הצפון הישן והירוק, בניין חדש ובנוי, קומה 7, פנטהאוז בן 150 מטרים עם 70 מ"ר מרפסות היקפיות, 2 חניות ומחסן והכי מעניין: בתכנון מלא מהמטבח ועד המרפסות של מי שיגורו בו. מספיק נדיר לא?

ובכן המדובר בפרויקט בוטיק חדש מבית היוצר של קבוצת רוזיו הממוקם בלב מתחם סומייל המתפתח, בסמוך לכיכר המדינה. מתחם סומייל, שרשם בתוך שנה בלבד עלייה של 30% במחירי הדירות בו, הוא אחד האזורים החמים ביותר בתל אביב היום, ואם להיות אמיתיים כך היה תמיד. המתחם ממוקם בין הצירים הראשיים אבן גבירול, ז'בוטינסקי וארלוזורוב ויש הטוענים כי יתרונו הגדול הוא אכן הקרבה לכיכר המדינה והפרויקט האדיר שעתיד לקום בה (בהיקף של כ-5 מיליארד ₪), מה שיקפיץ עוד יותר את המחירים ואטרקטיביות האזור. אבל זו לא רק הכיכר והקירבה אליה. זו הרי תל אביב במיטבה. הבנייה המרקמית והנמוכה יחסית, מוסדות התרבות והאדריכלות, השופינג, בתי הקפה, הים, גימנסיה הרצליה והנגישות התחבורתית שהולכת ונרקמת שם ממש בימים אלה עם תחנות הרכבת הקלה. זוהי צורת החיים האורבנית האידיאלית שיש בה הכל מהכל במינון מדויק.

בן סרוק 22-24: נשאר רק לתכנן ולעצב

ומעל הכל, תרתי משמע במקרה הזה, הפנטהאוז המדובר. על קומה אחת פרטית, עם מרפסות היקפיות מכל החדרים כשהתכנון כולו, כאמור, בידי הדיירים שעתידים לגור כאן. קבוצת רוזיו, של האחים יובל ויניב רוזיו, מתמחה בייזום מגורי יוקרה לקהל התל אביבי ומסרה כבר כ-20 פרויקטים באזור מרכז תא.
"אחרי שנים של עשייה בתחום, לגמרי ברור לנו במה אנחנו טובים",  אומרים לנו ברוזיו. "אנחנו יודעים תמיד לזהות את המגמות העדכניות שרק יעלו את ערכן ; אנחנו מקפידים – בכל אחד מהפרויקטים הרבים שלנו – על תכנון אדריכלי מתקדם, בנייה איכותית בסטנדרטים גבוהים, עמידה בלוחות זמנים ועיצוב פונקציונלי, תוך ירידה לכל פרט ופרט, בכל בניין ובכל דירה ; אנחנו מאמינים שכל פרויקט, בכל סדר גודל ובכל רמת מורכבות, הוא קודם כל פרויקט של הנדסת אנוש ולא רק הנדסת בניין.  "כאן, היות שהבניין עומד ונמצא במרחק חודשים ספורים מאיכלוס מלא, הדבר מקבל משנה תוקף שכן יש הזדמנות יוצאת דופן לראות את הדירה בעיניים ולתכנן אותה לפי טעמם וצרכיהם של מי שיגורו כאן, ובתוך חצי שנה כבר להיכנס לגור בה".

למי זה מתאים? בגדול לכל מי שרוצים חיים אורבניים מפנקים ועכשוויים אבל פחות מתחברים למגדלים עם מאות דיירים. לחיות בבניין בוטיק בלב תל אביב ולהשקיף על העיר מלמעלה זו חווית חיים שמתאימה למשפחות צעירות וצעירות פחות או למצמצמי דיור שעוזבים את פרוורי גוש דן ורוצים להיות בלב העניינים דווקא בשליש השלישי של חייהם. כל מה שנשאר לעשות הוא הכיף הכי גדול – לתכנן ולעצב.

מחיר מבוקש: 14,250 מיליון ₪.

מעוניינים לשמוע עוד על הפרויקט בן סרוק 22-24? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מעוניינים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן