לפחות 10 שנים של שקט ונוף מקסים לעין כרם

אשטרום קריית יובל, ירושלים:
נותרו 16 דירות אחרונות

לגור בדירה חדשה לגמרי, שמגיעה גם עם השקט הנפשי השמור רק לחוזי שכירות לטווח ארוך - זה בהחלט לא שילוב שקל למצוא במקומותינו. כשמוסיפים עוד נתונים למשוואה כמו נוף מדהים, אוויר הרים, חיי קהילה וחוויית מגורים -מקבלים הזדמנות ששווה לבחון.

וזה בדיוק הסיפור של פרויקט אשטרום בקריית היובל בירושלים. המדובר ב-3 בניינים בני 22 קומות כל אחד, עם תמהיל דירות מגוון של 2-5 חדרים, כולל ממ"ד וחניה. המיקום מושלם: על הנרייטה סולד, בסמוך לפרויקט עובר הקו האדום של הרכבת הקלה המובילה למרכז העיר. מלבד גן המפלצת המפורסם, מציעה הסביבה הקרובה את כל מה שצריך: מרכז מסחרי נוח, סניף של קופת חולים, מתנ"ס, וקירבה יתרה לצירי תנועה ראשיים. ואכן, היות שהבניינים נמצאים בשלב האיכלוס, נותרו 16 דירות אחרונות בתנאים הללו: דירה בשכירות לטווח של 10 שנים, במהלכן הדיירים יכולים לצאת מהחוזה אבל החברה אינה רשאית להוציא אותם מהדירה. שכר הדירה ידוע מראש, כאשר בשנה השנייה והשלישית הוא עשוי לעלות רק אם המדד עלה אף הוא.

לאשטרום ניסיון רב בפרויקטים של 'מגורים להשכרה' רוכי טווח, לאחר שלושה פרויקטים מוצלחים בתל אביב וחיפה.

אחד הדברים שבולטים בכל אחד מהם, אומרים לנו בחברה, הוא חיי הקהילה. לכל פרויקט כזה יש מנהלת קהילה שכל תפקידה הוא ליצור חוויית מגורים אחרת, לתת ערך מוסף לאנשים שבחרו לגור בפרויקט, ולו מהטעם הפשוט שהם עומדים לגור שם הרבה שנים. יש מגוון פעילויות וסדנאות, חדרי כושר וזאת לצד שירותי תחזוקה שוטפת מסביב לשעון. מתאים במיוחד לזוגות צעירים, סטודנטים ומשפחות, בדירה חדשה לטווח ארוך ועם נוף עוצר נשימה לעין כרם.

מחיר לדירת 3 חדרים: החל מ-6,635 ₪ לחודש

מעוניינים לשמוע עוד על פרויקט קריית היובל? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מעוניינים לשמוע עוד על הפרויקט? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן