פרויקט &EAST מציע הטבת משכנתא במחצית מהריבית הממוצעת בשוק

האם העסקה הכי טובה בשוק לרכישת דירה נמצאת ממש מתחת לאף שלכם? בימים אלה מוצעת הטבה מימונית יוצאת דופן למעוניינים ברכישת דירה בפרויקט &EAST בנחלת יצחק בתל אביב. מדובר בהטבה ייחודית המאפשרת ללקוח לקבל משכנתא בריבית קבועה ולא צמודה של 2.5% בלבד – מחצית מהריבית הממוצעת בשוק, שמשמעותה חיסכון של מאות אלפי שקלים ברכישת דירה.

המשק הישראלי בכלל וענף הנדל"ן בפרט, חווה בתקופה האחרונה שינויים מאתגרים המושפעים הן מהמצב הכלכלי הגלובלי והן מהתפתחויות כלכליות ביטחוניות וחברתיות בגזרה המקומית שלנו. כל אלה, בתוספת מצב האינפלציה וסביבת הריבית, עשויים לזמן עליות מחירים נוספות ומשמעותיות בעתיד.
מצד שני, יש היום לא מעט הזדמנויות המתורגמות להטבות מימון ששוות ללקוח הרבה מאוד כסף והלקוחות מזהים זאת.
את אחת ההטבות האטרקטיביות ביותר ניתן למצוא במרכז תל אביב בפרויקט &EAST של החברות ריבוע כחול, קבוצת סופרין, קבוצת וייס, GF נדל"ן ובולטהאופ. החברות מציעות לכל מי שרוכש דירה בפרויקט הטבה יוצאת דופן של ריבית בגובה 2.5% בלבד על שליש ממחיר הדירה וכן ליווי וייעוץ בלקיחת המשכנתא, כולל משא ומתן מול הבנקים וקביעת מסלולים וזאת ללא עלות, בשיתוף חברת פריים משכנתאות.
"הריבית הממוצעת היום בשוק המשכנתאות עומדת על 4.9%- 4.8% כולל מרכיב הפריים שהוא נזיל, משתנה ומסוכן". אומרת שקד אשכולות ביטון, מנהלת השטח והיזמים בפריים ניהול משכנתאות. "מאידך ישנם מסלולים יציבים יותר, אך ברגע שהריבית תרד זה חושף את הלקוח לעמלות על פירעון מוקדם או קנס גבוה של עשרות אלפי שקלים, במידה והוא נאלץ למחזר משכנתא".

"מי שרוכש היום דירה בפרויקט &EAST, יקבל על 30% ממחיר הדירה, משכנתא ל-20 שנה, במסלול ריבית קבועה ולא צמודה בגובה של 2.5% בלבד. מדובר בהטבה משמעותית מאד שמאפשרת ללקוח לקבל משכנתא בחצי מהריבית הממוצעת בשוק והיזם יספוג את ההפרש בין ריבית השוק לריבית הניתנת ללקוח.

"כך למשל, כשמדובר ברכישה של דירה בפרויקט במחיר של כ.5 מיליון שקלים , חלה ההטבה על משכנתא של כ-1.5 מיליון שקל. כאשר בתנאי המימון ביחס לשוק [4.9%], עשוי לשלם הלקוח כ 650 אלף שקל פחות על המשכנתא. בגלל שמדובר בריבית כה אטרקטיבית, היא משפיעה גם על התזרים החודשי של משק בית ומפחיתה אותו ב 2,150 שקלים בחודש, אל מול משכנתא אלטרנטיבית בתנאי שוק .
הלקוח בעצם "קונה" באמצעות ההטבה הזו שקט. מאחר והאכלוס של הפרויקט יחסית קרוב והוא נמצא כבר בבניה מתקדמת. הלקוח מרוויח את החיסכון הזה היום, מה גם שבעוד שנתיים או שלוש רמת הריבית עשויה גם לעלות. בסופו של דבר כל עסקה היא עסקה פיננסית, בטח כשמדובר בעסקת נדל"ן והלקוח מבין שהעסקה הזו שווה לו המון כסף". מוסיפה אשכולות- ביטון.

אבל האם המשכנתא היא כלי המימון הטוב ביותר היום לרכישת דירה?
"כן, זו ההלוואה הזולה ביותר שניתן היום לקבל בשוק, בטח בפריסה לטווח ארוך ובסכומים גבוהים כאלה".
באיזה שלב בתהליך רכישת הדירה כדאי לקחת במצב השוק היום, את המשכנתא?
"הלקוח מחפש בדרך כלל להביא כמה שפחות הון עצמי בחוזה רכישת הדירה ו"לפגוש" את המשכנתא כמה שיותר מאוחר בתהליך הקמת הפרויקט, אלא אם שפר עליו מזלו והוא הצליח למצוא הטבת מימון "שוברת שוק" כמו זו בפרויקט &EAST, שכאמור מגולמת להנחה של מאות אלפי שקלים, ממש זמן קצר לפני אכלוס הפרויקט".

"מעבר להטבת המימון שהיא אטרקטיבית מאוד ויכולה לשמור את הכסף בכיס של הלקוח, יש לו אפשרות לקבל "גרייס" מלא על כל התשלום ולדחות אותו ליום קבלת המפתח. חשוב לציין כי זהו מוצר ייחודי שקיים רק בהטבה הזו כי בשום מצב הבנקים לא מאפשרים היום למי שנוטל משכנתא לקבל גרייס מלא"

פרויקט &EAST, אשר תוכנן על ידי משרד אדריכלים יסקי מור סיוון, ימנה שני מגדלים בני 40 ו-33 קומות בשימושים מעורבים של מגורים, תעסוקה ומסחר בהיקף של כ 95 אלף מ"ר בנוי, על פני 6.5 דונם. המגדל הצפוני יכלול 348 יח"ד בתמהיל דירות מגוון, המגדל הדרומי יכלול 25 קומות תעסוקה ומעליהן 8 קומות של מגורים ובהן 42 יח"ד בלבד. בשני המגדלים ישמש מפלס הקרקע כקומת מסחר מעל מרתפי חניה ותפעול תת קרקעיים.

חברת "פריים ניהול משכנתאות" היא חברה לייעוץ משכנתאות המלווה מעל ל-80 פרויקטים יזמיים ועשרות אלפי לקוחות. החברה בונה ללקוח את התכנון הפיננסי לעסקה וגם מבצעת את הליווי בתהליך המשכנתא תהליך זה ניתן כהטבה ללקוחות הרוכשים דירה בפרויקט &EAST.

מעוניינים לשמוע עוד על הפרויקט &East? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן