בכדי לראות את הנוף המשגע של תל אביב חייבים לצאת ממנה במרחק של 20 דק' מהאקשן של תל אביב תוכלו להתרווח במרפסת לנוף האורבני הכי יפה בארץ

תושבי קריית אונו בוודאי מכירים את השכונה היפה הזו בצפון העיר: נאות אריאל שרון. עכשיו, כל מה שנותר הוא לדמיין איך זה ירגיש לשבת עם כוס יין במרפסת מפנקת במיוחד, הצופה אל קו האופק המואר של גוש דן. כן, לא רק על שכונה חדשה ומוצלחת נרצה לדבר כאן הפעם, אלא גם על פרויקט אחד מסוים שבלט לנו לטובה: SHBIRO ONO.
5 מגדלים מעוצבים בני 22–27 קומות, עם מבחר מעניין במיוחד של מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים עם בריכה פרטית, כשלכולן מפרט טכני שמוצאים רק בדירות יוקרה. והשילוב הזה, בין מגורי יוקרה מצד אחד, ובין מיקום יוצא דופן בנוחותו מצד שני, יוצר אפשרות לאיכות חיים שלא תמיד קל למצוא. המיקום המעולה של הפרויקט מתייחס גם לנגישות המהירה לכביש 4 וליציאות לתל אביב ולדרום וצפון הארץ, אבל לא פחות ליציאה מהשכונה עצמה. בעוד שמגורים בעומק שכונת אריאל שרון מחייבים יציאה ממושכת ופקוקה יחסית, הרי שכאן מדובר על יציאה כמעט מיידית לצירי התנועה שהוזכרו לעיל. זאת ועוד: הקו הסגול של הרכבת הקלה צפוי לעבור ממש בסמוך עם תחנה במרחק של כ-2 דקות הליכה.

ירוק, מאוורר וקרוב להכל

לאורך רחוב יצחק נבון, העורק הראשי של השכונה, ממוקמת שדרת החנויות, בתי הקפה והבילוי של הפרויקט. שדרה חדשה ומפותחת שמהווה כבר היום מקום מפגש ובילוי לצעירי השכונה והסביבה. בהמשכה מצויים מוסדות חינוך ומבני ציבור. הכל זמין ונוח בתוך השכונה ומחוצה לה. עוד אספקט שבלט לנו כאן מאד הוא הבנייה המאווררת. השכונה כולה ירוקה ומטופחת, כאשר בנייני הפרויקט רחוקים במיוחד זה מזה, מה שיוצר גם מראה נעים ויוקרתי אבל בעיקר מתחבר לאיכות חיים: הרבה אוויר, מקסימום פרטיות ושקט נעים. וזה תקף, כמובן, במיוחד בקומות הגבוהות.
ואם אמרנו תכנון מוצלח, חשוב להזכיר כי קבוצת שבירו היא חברה פרטית שתחום ההתמחות שלה הוא בניית מתחמי מגורים רבי קומות והקמת שכונות.

קומה פרטית ויציאה לבריכה מסוויטת ההורים

מבירור שלנו עולה כי כרגע על הפרק יש 2 דגמים של דירות יוקרה:
• דירת 187 מטר + 44 מטר מרפסת – קומה 20, 5 חדרים 3 כיווני אוויר, 3 חדרי רחצה, 2 חניות ומחסן. איכלוס מיידי.
• פנטהאוז דופלקס 244 מטר + 255 מטר מרפסות – דירה יחידה בקומה, 4 כיווני אוויר, 7 חדרים, 4 חדרי רחצה וכן בריכה פרטית בסוויטת הורים. איכלוס מיידי.
מחירי הדירות החל מ-5.690 מיליון₪
מחיר הפנטהאוז – 10 מיליון₪
כעת לזמן מוגבל בתנאים מיוחדים: הלוואת קבלן 1,000,000 לשנה ללא ריבית.

מעוניינים לשמוע עוד על פרויקט שבירו אונו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מעוניינים לשמוע עוד על פרויקט שבירו אונו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן